Friday, August 01, 2003

Panadol dan Awek

Salam

pagi tadi belajo SQL Server. Tapi satu hapa aku tak Paham ..... Blur gile aku hari nie.Bebudak kelas aku tak bape paham amende yg Lecturer aku cakap.Nampak Gayanyer aku kena Study balik ler malam nie. SQL nyer software pon takder. Esok turun Yik Foong cari CD SQL

abih jer kelas aku terus balik umah. Sampai kat umah dalam 12.40 dan aku terus tido.Sampai 1.40 mak aku kejutkan aku soh gie sembayang jumaat.nasib baik solat start kol 2. kalau tak tertinggal ler Jumaat minggu nie. Tue pon nyaris-nyaris nak kena langgar masa tengah lintas tadi. Hantu nyer budak moto bawak moto cam pelesit :evil:

Abih semayang jumaat aku terus online. Nyelam kat forum ngan Layan IRC . Adui boring nyer main irc hari nie sorang member pon tarak. last2 sambung tido sampai petang.Lepas nie plan nak gie pasar malam tengok apa yg patut sambil cuci mata Taman Aku Awek byk wooo. Tapi rasa tak sihat plak. Lepas nie nak makan Panadol

No comments: