Friday, February 03, 2006

cerita-certi

ermm,aku bukanlah seorang yg pandai menulis tentang kehidupan aku sendiri.jam sudah pukul 3 lebey dan aku masih susah mau tido walaupun aku sedang mengantuk.pelik yaa
Recently i have been through some real stress and it still going on.rasa down as fuck!!!aku tarak tau camna nak describe. study lagi.masalah dengan kolej lagi.damn!!!!my fuckin college x dapat deliver diploma dlm masa yg dijanjikan.selidik-selidik sikit last2 dapat tau yg kolej ada management problem.tak bayar royalti pd license holder.so camna nak dapat dip camni?dah 4 bulan dah grad.setengah kompeni nak transkrip+cert. fuck!!!.Buat masa ni aku tgh study kat Informatics ambik course MCSE(Microsoft Certified System Engineer) dan the best thing is course ni aku dapat Free sebab join program skim latihan graduan.kalau ambik sendiri mau 7-8 ribu.part x best pulak kita org yg study course ni kena complete the whole thing dalam masa 2 bulan setengah termasuk ambik 7 exam microsoft!!!!gila PSMB.

No comments: