Friday, December 01, 2006

Yes Dear

aku masih tidak dapat tidur walaupun jam sudah hampir 3 pagi.esok aku kena bagun awal dan travel ke lumut atas urusan kerja.dan spt biasa aku berada dalam keadaan serabut.minggu ni aku minggu extra-busy utk aku.I've attended a few interview in this week.sebenarnya aku quite happy dgn kerja sekarang dan takda niat utk cari kerja lain.saja jaa nak test market

malam ni agak sejuk dan aku agak melankolik dalam melayan perasaan.aku terkenang akan perbuatan seseorang terhadap aku baru2 ini.apa yg dapat aku simpulkan pada zaman sekarang ialah janji dan kata-kata seseorang tidak boleh diterima pakai.I'll guess it's ok to say everybody is a fucking liar.or maybe i got trust issue.

currently listening to FREE LOVE - Yes Dear.check them out.these guys are really cool people

No comments: