Saturday, October 04, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

saya berasa kurang sihat hari ini.entahlah agaknya side effect selepas berpesta makanan di awal aidilfitri.hehe..baru sahaja menelan 2 biji panadol active fast + sapu minyak cap kapak di kepala.laa ni rasa ok sket.

saya kini berada di bandar depressi.kembali berkerja selepas hari raya ke 3.syawal kali ini biasa jaa seperti tahun2 sudah.sudahlah tukang jahit tidak sempat menyiapakan baju melayu last2 sarung baju melayu tahun lepas jaa.baju tu pon masih elok dan lawa lagik.so 1 guess no no big deal.oh yaa sempana 1 syawal yg lalu saya kini sudah officially berusia 23.nothing fancy though except saya kini berasa "tua" dan the best part dapat extra duit raya dari saudara mara.birthday lah kan kena la kasi extra.kan best kalau tiap2 tahun birthday saya sama dengan hari raya.hehe.Terima Kasih kepada teman yg wish birthday dan juga teman2 lain yg send sms,msg via sosial networking site dan juga via phone call.terima kasih.

saya jugak sempat menonton cerita terbaru dari shia labeuf.the eagle eye.pretty bad ass jugak cerita ini.

btw Selamat Hari Raya.maaf sekiranya entry2 saya pernah menyinggung perasaan anda

No comments: