Monday, July 28, 2003

La Intrusa

hari nie bagun awal sebab dah masuk sem2 .memula aku ingat sem2 start next week tengok-tengok hari nie plak.Punya Semangat Aku nak pegi kolej Hari nie. Biler sampai jer ader sorang umat cakap "Mr dave Mc laa today" haduiiiiiiii tak balajo SQL ler hari nie :roll: So apa nak buat lepak kat Lab layan Internet sampai 11.00 kang 11.15 ader Penerangan Pasal Sem 2 nie

Pukol 2.00 aku sampai lepas Mandi+Makan+semayang aku layan tido sampai kol 3 sebab kol 3 aku plan nak negok La Intrusa Lepas habis La Intrusa Aku sambung Baring-baring sambil dengar Radio sampai ler ker kol 6.00.

Tadi baru Godek2 Linux Mandrake 9.Ntah ler tetiber jer sound ilang.Aisey aku bknnyer Gheti Nak troubleshoot Menatang nie.Then biler aku restart balik ader plak Sound aku rasa linux aku tak detect kot sound card. Ok ciow aku nak pie makan

No comments: