Wednesday, July 23, 2003

SCTS- Happy chicken King

hari nie bagun lambat sebab semalam tido lambat. Semalam study sampai 2 pagi. Tinggal lagi 2 paper . Sedap pulak cuaca hari nie hujan jer . rasa nak sambung tido plak
Tengahari tadi aku baru install AGP kad baru. Geforce 4 MX 440jer Smooth jer main game GTA Vice city walaupun ngan AMD DURON 800 Mhz .Insyallah Kalau ader rezeki lebih nak Upgrade Cpu
Hari nie asyik ujan jer.AKu lepak kat Umah sambil layan koleksi cd+Kaset yg aku ader.Aku cukup Syok dengar lagu Disagree.Best woo lagu Slipaway ngan ScarecrowAdam Suara Vox dier sebiji cam Eddie Vedder Vox Pearl Jam . Emo beb dengar lagu dier .lepas tue dengar plak Band Seven collar Tshirt. SCTS adalah band Underground yg meningkat Naik di Mainstream. Single dierorg Happy Chicken KIng dimainkan oleh Radio-radio Swasta Termasuk Wow Fm dan Hitz.FM.Antara Band yg berbakat Besar di negara Kita 2 Lain kali aku tulis lagi Pasal Local band kat sini

No comments: