Saturday, November 29, 2003

from hero to zero

29/11/2003

salam
lama plak tak post kat sini.due tarak internet connection kat umah,proses pemindahan rumah yg stuck,kije+belajo membuatkan masa 24 jam dalam sehari tue tak cukup utk aku

laa nie aku tengah lepak kat lab sorang-sorang sebab ramai giler student tak dtg.heran plak aku negok mostly student kat sini bukan yg beragama islam tapi ramai plak yg tak datang.depa pon celebrate raya kot.bertuah btol rakyat malaysia nie aku pon baru hari nie masuk class.cuti 2 hari aku tambah lagi 2 hari :twisted: raya tahun nie pon aku rasa tak meriah.aku pon tak tahu kenapa.semakin usia aku meningkat keghairahan utk menyambut hari raya dah kurang.kenapa ek? normal ker camtue? raya pertama pon lepak umah jer sebab sedara mara suma balik umah pak cik aku.umah pak cik aku plak dekat ngan umah aku,so mgm banyak laa collection duit raya 8) pak cik kaya

aku tahun nie sambut raya depan tv jer .ader gak member ajak datang umah tapi aku tak dapat pie sebab transport tarak

Isnin depan ader quiz c++.aku satu hapa tak prepare.maklumlah dah raya nie sikap malas aku dah makin melampau-lampau.subjek linux utk client part dah abis.aku pon tak expect byk dalam subjek nie sebab kita org belajo pon pakai telnet jer.jadi bapa kerat yg dapat belaja.lecture pon laju mcm ketapi payah sikit command linux tue nak melekat dlm pala hotak

No comments: