Saturday, November 08, 2003

sometimes friend does mistake??

8/11/2003

aku sepatutnya pindah umah dalam bulan nie.tapi atas sebab-sebab dan masalah yg tak dapat dielakan terpaksa ler family aku tunda dulu.isk aku dah byk pack barang aku,last-last kena keluarkan balik semua.

apa persaan korang kalau orang korang percaya gile sanggup pecah amanah dan tak jujur ngan korang.depan aku cakap camnie belakang aku dier boleh backstab

1) korang emo pastu terus tumbuk muka dier
2)slow talk ngan dier pastu tanya kena dier buat camtue
3) buat donno

heheheh hari nie aku MD kolej aku cakap isnin nie akan sampai agreement loan PTPTN.perghhh lama giler proses PTPTN nie.patut ler ramai student IPTS komplen.Dekat 6 bulan proses borang :?

aku baru siapkan assignment aku tadik.aku prefer siapkan assignment kat sini sebab Internet laju,senyap etc.kalau kat umah takder nyer aku nak buat sebab sampai umah jer dah rasa penat :roll: camner nak siap camtue

bab puasa nie.ahlmdulilah takder tinggal lagi sampai hari nie.Teraawih pon ok lagi sebab area umah aku depe buat 8 raakat jer

No comments: