Friday, August 06, 2004

tired

salam!!!

wah lama btol aku tak masuk ittutor nie.bkn sebab dah bohsan tapi ntah lah masa semakin tak mengizinkan.hehehehh so from day to day byk member baru,forum pon dah makin meriah.bagus btol.

so aku camner.ermm masih statik.masih spt dulu.strugle in life.bebanan kerja dan assignment yg menimbun membuatkan aku rasa nak berhenti keja jaa.Tension.aku takder masa utk diri aku utk jadi diri aku.isk

aku skang dlm sem g paling penting. start 16 haribulan ogos aku dah start exam dah.Siot laa ada 7 subjek,dan 13 buku nak dibaca.huhuhuhuhuhuu.Paling tensen skalik subjek J2EE. what to do just rock wif it laa kan.

sejak kebelangkan ni aku byk berfikir tentang masa depan aku dlm it.boleh ke aku dapat kerja.minggu lepas aku ada jumpa sorang brader yg grad dlm sc comp tapi masih tak dapat keje yg dia nak.kalau dapat pon dlm 1000. so dia terpaksa refuse sebab tu pon contract base dan dia rasa underpay dg tangunjwab yg terpksa dia pikul.last2 apa yg dia buat?? meniaga keropok ngan gula2 dr kedai ke kedai.

No comments: