Thursday, July 20, 2006

Pirates of Caribbean, Dead Man Chest

sudah lama aku tidak menonton wayang.lagi2 mid-night show.kali terakhir,layan cita Fearless pada tahun baru cina.dan tu dudak barisan yg paling depan skali.fuck.sakit tengkok dibuatnya.yang paling best bau arak begitu ketara disebabkan pada mlm tu penuh ngan mamat2 "Feng Tau" celebrate chinese new year.haha out of topic

kali aku ditemani manot dan an dan menaiki toyota "Sekolah lama" milik manot yg cool.hehe.overall aku mgm enjoy.no wonder laa cita ni top tahun ni.lawak dan padat dgn aksi.aksi johny depp begitu cool.dan spt yg aku jangka cerita ni bakal mempunyai sequel yg ke 3 nanti.ini kerana pd penghujung cerita will turner lakonan orlando bloom akan kembali mencari captain jack sparow dan black pearl,kapal yg digunakan oleh jack.







setelah abis cerita.kami pon pulang kerana aku dan manot akan berkerja keesokan harinya dan an akan pulang ke tanjung malim.

No comments: