Sunday, August 19, 2007

drugs are bet with yer mind

Saya baru sahaja balik dari memonton perlawanan bola sepak liga inggeris di kedai mamak yg saya fikir paling terkenal di area Taman Maju/Bandar Universiti.perlawanan kedua-dua pasukan seri dengan satu berbalas satu. Namun saya tidak dapat focus pada perlawanan secara lansung itu kerana mengalami sakit kepala dari pagi tadi.saya cuba sedaya upaya untuk tidak mengambil sebarang Paracetamol. ditambah dengan keadaan yg agak sedikit panas dan dipenuhi dengan pelajar-pelajar universiti serta disertai dengan sorakan dan jeritan yg excited dari golongan Fanatik dan Poseur.Namun kesan sakit kepala saya berkurangan apabila mendengar track meninggalkan aku sendiri dan dikala bulan bermain biola dari kugiran,HUJAN.tune yg sedap dan relaxing bagi saya

Semalam saya sempat melepak bersama berberapa teman-teman sekampung yg pulang ke ipoh.berbagai cerita dan topic kami bualkan daripada kisah Panas Namwee,Aksi –aksi dipagi hari di wallercourt dan sampai ke masalah dua orang teman saya yg ditipu majikan. Saya merasa sedih apabila kedua-dua teman saya diperlakukan sedemikian.sudahlah gaji yg diterima ialah separuh dari apa yg dijanjikan,malah seorang teman saya langsung tidak mendapat sebarang bayaran sedangkan masa + tenaga + kreativiti dicurahkan. Apa pon rezeki menyebelahi seorang teman saya berjaya secure dengan kerja kerajaan.

No comments: